Klachtenreglement | Smaakvol & Knus Wonen

Klachtenreglement

Klachtenprocedure

Smaakvol & Knus Wonen B.V.
Versie december 2021

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland of dat u niet tevreden bent met onze werkwijze. Wilt u hierdoor een klacht indienen? Dan raden we u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar service@sk-wonen.nl. Binnen een termijn van 14 dagen nadat u een e-mail stuurt zullen wij uw klacht beantwoorden. Eventueel kunnen wij deze termijn verlengen naar maximaal 30 dagen, maar dit zullen wij te allen tijde aan u mededelen.

Leidt dit niet tot een (gewenste) oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Ook is het mogelijk voor consumenten in Europa om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Dit kan enkel als u uw klacht niet ergens anders heeft ingediend.

Vragen en feedback
Heeft u nog vragen over deze klachtenprocedure of opmerkingen? Dan kunt u te allen tijde contact met ons opnemen:

Smaakvol & Knus Wonen B.V.
Rijn 12
2491BG ‘s-Gravenhage

service@sk-wonen.nl
085-0645 044

De waardering van sk-wonen.nl/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 10.0/10 gebaseerd op 2 reviews.
0
    0
    Winkelmandje
    Je winkelmandje is leegReturn to Shop